Geen branche is hetzelfde. Stuk voor stuk hebben ze hun eigen normen, waarden, typeringen en business. Unica ICT Solutions heeft daarom voor elk segment een eigen ICT-concept ontwikkeld, waardoor we weten wat er in jouw branche speelt en waar we jou daar op ICT-gebied zo goed mogelijk in kunnen ondersteunen.
Het is belangrijker dan ooit om jouw klanten een zo soepel en zo prettig mogelijke winkelervaring te geven, zowel on- als offline. Cruciaal daarvoor is dat jouw retailorganisatie zo efficiënt mogelijk is ingericht. Je wilt je organisatorische kosten immers zo laag mogelijk houden om de prijsdruk met je concurrentie zo goed mogelijk op te vangen. Dat kan door een slimme inzet van onze ICT-expertise.
Centralisatie en verbinding geeft jou inzicht
Door je ICT, bedrijfsprocessen, workflows én communicatie te centraliseren en met elkaar te verbinden krijg je niet alleen inzicht in je kosten en bijvoorbeeld je personeelsplanning, maar juist ook in je klanten. Dicht bij je klanten blijven en direct kunnen inspelen op hun behoeften. En of dat nu via een order ter plekke, via telefoon, mail, chat of social media is, wij zorgen ervoor dat er automatisch wordt bijgehouden welke informatie bij welke klant hoort. Makkelijk op- en afschalen van gebruikersaccounts, overal dezelfde beveiligingsstandaarden, applicaties op dezelfde wijze aan uw medewerkers worden aangeboden en er een eenduidige gebruikerservaring ontstaat. Alles om jou mét ICT te helpen in jouw retailbranche.
Meer informatie over onze oplossingen voor de retail en handel?
Laat dan hieronder je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.