Let's Talk Dynamics | Unica

Let's Talk Dynamics

Let's Talk Dynamics

Marketing is het nieuwe sales?

‘Marketing is het nieuwe sales?!’ Het is een kreet die steeds vaker opduikt. Marketing en sales raken meer met elkaar verweven en sales wordt steeds afhankelijker van marketing. Om in deze tijd prospects en klanten te binden is het noodzakelijk ze goed te begrijpen en deze informatie te gebruiken om gepersonaliseerde ervaringen aan te kunnen bieden. Hoe? Dat legt onze Dynamics Consultant Sophie je uit! > Lees de blog hier


 

Lever toegevoegde waarde aan jouw salesproces

Je (her)kent het vast. De salesfunnel in het CRM-systeem, offertes maken in Word, events zoals seminars in een Excel-bestand en je leads vanuit een externe website of een callcenter. Voor elke nieuwe feature die je toevoegt aan jouw proces heb je weer een apart systeem of methode nodig. Hoewel je juist tijd wilde besparen door die nieuwe feature, kost het je onderaan de streep juist meer tijd.  > Lees de blog hier


 

Minder magazijnbewegingen en andere voordelen van Dynamics 365 Supply Chain Management

Efficiënt kunnen werken is in ieder bedrijf belangrijk. Wie wil er nu langer bezig zijn met een taak dan nodig? Of tien keer naar het magazijn lopen als dat ook in één keer kan? Als iets geautomatiseerd binnen één minuut kan wil je er niet een uur van je kostbare tijd mee bezig zijn. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? > Lees de blog hier


 

Haal meer rendement uit jouw team!

“Het chiptekort raast voort”, “Graantekort bedreigt markt”, “Personeelstekort keert terug door snelle groei industrie”, “Hardnekkig tekort aan bouwmaterialen”. Zomaar enkele koppen die de afgelopen periode trending zijn. Gooi daarbij nog een enorme groei tegenover een enorm personeelstekort én een zware opgave voor het vinden van goed personeel en je hebt de cirkel van uitdagingen in de industriesector rond. Hoe zorg je er als industriële onderneming voor dat je razendsnel inspeelt op de marktontwikkelingen en jouw personeel zo efficiënt mogelijk kan blijven werken? > Lees de blog hier


 

Dynamics365-Klantverwachting

Klanten verwachten vandaag de dag ontzettend veel, maar hoe vervul je die verwachting?

Eén beleving en alles zoveel mogelijk digitaal, dat is wat klanten tegenwoordig verwachten. Als organisatie moet je je snel kunnen aanpassen om zo direct in te kunnen spelen op de vraag van de klant. Je wilt alle interacties met jouw klanten en prospects centraliseren, want met al die verschillende systemen waar je nu vaak gebruik van maakt wordt het bijna onmogelijk een bepaalde zoekwijze te hanteren. Hoe zorg je ervoor dat je altijd in control blijft? > Lees de blog hier


 

Customer Experience: Maak het persoonlijk!

Het jaar 2022. De tijd waarin de invloed van de ervaringen die kopers opdoen met jouw producten en service zo groot is dat, wanneer deze niet positief is, kopers zelfs geneigd zijn over te stappen naar de concurrent met duurdere producten of diensten. Aanbieders in overvloed, maar hoe zorg je er als bedrijf voor dat net jíj er met kop en schouders bovenuit blijft steken en de klantervaringen op superieur niveau blijven? Teun neemt je graag mee in een nieuwe blog, waar hij laat zien hoe je met Dynamics for Sales én Marketing het verschil kunt maken! > Lees de blog hier


 

Hoe blijf je voldoen aan de serviceverwachtingen van jouw klanten?

De integratie van AI en CRM komen steeds vaker samen om ons te helpen onze klanten beter te begrijpen. Customer Service is enorm in beweging en naar verwachting zal deze omgeving zich de komende jaren in hoog tempo blijven ontwikkelen. Klanten stellen steeds hogere eisen en hebben hoge verwachtingen. Klanten willen snelheid en zelf zaken kunnen afhandelen. Ook willen ze op elk moment van de dag inzicht hebben in wat de recente status en voortgang is. Hoe blijf je voldoen aan de serviceverwachtingen van jouw klanten? Teun Pouw, onze Business Development Manager Dynamics 365, vertelt je er meer over in zijn blog. > Lees de blog hier.


 

Geef jouw buitendienstmedewerkers de perfecte ondersteuning om proactief te blijven

Een goede verwachting scheppen richting jouw klanten is in deze tijd steeds crucialer, je wilt je als organisatie kunnen blijven onderscheiden. Hoe zorg je ervoor dat jouw buitendienstmedewerkers de juiste ondersteuning geeft waarmee zij het verschil kunnen maken? Onze Business Development Manager Dynamics 365, Teun Pouw, vertelt je hoe hij jouw organisatie (samen met zijn team) kan helpen. > Lees de blog hier