Business Intelligence (BI) is in opkomst. De noodzaak van relevante en eerlijke stuurinformatie is helder. Maar Business Intelligence (BI) - een overkoepelende term voor verschillende processen en handige tools - kan in de praktijk een ingewikkeld vraagstuk zijn. Beschikking hebben tot data is één, maar data vertalen naar bruikbare inzichten is een heel ander verhaal. Wat zijn bijvoorbeeld de actuele kosten van sales? Wordt onze capaciteit optimaal benut in deze krappe arbeidsmarkt? Kunnen we efficiënt sturen op veranderende behoeftes? Welke externe factoren beïnvloeden onze organisatie? Welke informatie is beschikbaar binnen onze organisatie maar gebruiken we nog niet (voor het creëren van nieuwe inzichten)?
Een voorsprong behalen én behouden op je concurrentie wordt in die huidige, snel veranderende markt waarin we ons bewegen ook nog eens steeds crucialer. Data is hierin steeds meer ‘key’. Uit onderzoek van Gartner blijkt dat 42% van de organisaties nieuwe inzichten wil vergaren voor interne acties. Maar ook dat 36% van de organisaties meer inzicht wil door eigen bronnen te koppelen en daarmee gegevens beschikbaar wil maken voor leveranciers of klanten. 49% wil meer datagestuurd beslissingen gaan maken en 39% van de bedrijven wil externe bronnen benaderen en combineren. Maar waar begin je? In deze whitepaper lees je hoe een kleine stap voor een mens een enorme stap voor jouw organisatie kan zijn.
Download hier jouw gratis exemplaar
Laat je gegevens hieronder achter om de whitepaper te downloaden.