Stel je voor dat je met jouw eigen data exact weet wie jouw publiek is, jouw klanten beter kunt begrijpen én daardoor nog betere producten of diensten kunt aanbieden, maar ook betere campagnes kunt ontwikkelen. Dat is niet alleen handig, maar ook essentieel voor meer omzet. Het kan, veilig en verantwoord! Je kon het ontdekken tijdens ons evenement 'Data in the Spotlights', waar we de schijnwerpers richten op data-inzicht en databeveiliging als strategische noodzaak.
Was je erbij? Dank je wel voor je komst! Mede dankzij jou was dit evenement een groot succes!
Heb je het gemist? Jammer! Maar niet getreurd, onze specialisten staan graag voor je klaar om je mee te nemen in de wereld van data en inzicht.
Bekijk hieronder de aftermovie!
Of je nu werkzaam bent in een ziekenhuis, productiebedrijf of advocatenkantoor, de kans is groot dat jouw organisatie beschikt over een enorme hoeveelheid data. Maar misschien lijkt het voor jou momenteel nog een uitdaging om deze data effectief te kunnen benutten. Hoe zorg je ervoor dat je al jouw data bundelt en er het maximale uithaalt? Door al jouw data met BI & AI optimaal in te zetten, kun jij de kans van volle zalen of meer omzet maximaal vergroten. En tot in welk detail je jouw data kunt benutten? Die mogelijkheden zijn praktisch eindeloos!
Tijdens ‘Data in de spotlights’ namen we je mee in hoe een optimale inzet van Business Intelligence en Artificial Intelligence jou kan ondersteunen in het bereiken van het juiste publiek, het begrijpen van jouw doelgroep, het krijgen van grip op je omzet en misschien ook wel op je energierekening.
Onze dagvoorzitter Marit van Bohemen trapte de dag af samen met Dennis van de Burgt (Unica ICT Solutions) en Steven Oosten (Unica Building Insight).
Eric Kamer, zakelijk leider van het DeLaMar Theater, vertelde hoe BI de manier van werken binnen het theater compleet heeft veranderd. Daarna liet onze collega Soran Bajellani zien hoe je Power BI kunt gebruiken om je eigen data te koppelen aan externe bronnen voor waardevolle inzichten en stuurinformatie.
Na de lunch nam Marc-Marijn Ossel van Microsoft ons mee in de wereld van Microsoft Fabric, een data-analyseplatform waarmee je gegevens kunt verzamelen, bewerken en presenteren. Een platform dat zelfs een AI-component bevat die je werk een stuk eenvoudiger en sneller maakt.
Daarna was het de beurt aan Jeroen De Haas van Pipple. Hij deelde aan de hand van praktijkvoorbeelden hoe zij complexe vraagstukken oplossen met behulp van data en AI.
De dag werd afgesloten door André Kuipers, de eerste Nederlander met twee ruimtemissies op zijn naam. Hij liet ons zien hoe wij iedere dag gebruik maken van de ruimtevaart. We leerden hoe de data verkregen door satellieten het leven op aarde kan beïnvloeden en gaf ons een blik op de toekomst van de ruimtevaart. (Zou jij straks willen overnachten in een hotel op de maan?🌙)
Deze dag was niet mogelijk geweest zonder de hulp en aanwezigheid van onze partners NetApp, IQMessenger, BDO, Pipple en Microsoft. Hartelijk dank hiervoor!
Stel je vraag, vertel je verzoek of leg je uitdaging voor aan onze specialisten
Ben je geïnteresseerd in wat BI, AI en datainzicht voor jouw organisatie kan betekenen? Of misschien heb je een specifiek vraagstuk waar je graag met een specialist over wilt sparren? Wat je vraag, uitdaging of verzoek ook is, laat ons jou meenemen in de wereld van digitale mogelijkheden.
Vul dan het formulier hieronder in, wij staan voor je klaar!