Support | Unica

Support

Support

De Servicedesk van Unica ICT Solutions is dagelijks bereikbaar van 08:00 uur tot 18:00 uur via het telefoonnummer dat aan jouw organisatie is toegewezen. Ook kun je de Servicedesk per e-mail bereiken via ictservicedesk@unica.nl.

Ben je al klant van Unica ICT Solutions? Dan is het ook mogelijk om activiteiten, wijzigingsverzoeken of meldingen via het Klantenportaal van Unica ICT Solutions door te geven. Naast de Servicedesk, bieden wij talrijke aanvullende mogelijkheden om het beheer van jouw ICT-omgeving geheel of gedeeltelijk te verzorgen. 

Klantenportaal
Ons Klantenportaal biedt jou de mogelijkheid om alle zaken die betrekking hebben op Unica ICT Solutions in één portaal te bekijken. Via dit portaal houden wij jou op de hoogte van de status van supportcalls en facturen. Zo kun je met het Klantenportaal:

  • Facturen inzien, downloaden en bewaren in eigen archief
  • Calls aanmaken, beheren en archiveren

Inloggen of het aanvragen van een gebruikersaccount kun je eenvoudig via de link die hierboven is genoemd. 
 

Contact met onze supportdeskmedewerkers

Klik op onderstaande button om jouw bureaublad, na verzoek vanuit onze Servicedesk, met één van onze medewerkers van de Servicedesk te delen.