Eén beleving en alles zoveel mogelijk digitaal, dat is wat wij maar ook onze klanten tegenwoordig verwachten. Als organisatie moet je je snel kunnen aanpassen om zo direct in te kunnen spelen op de vraag van de klant. Je wilt alle interacties met jouw klanten en prospects centraliseren, want met al die verschillende systemen waar je nu vaak gebruik van maakt wordt het bijna onmogelijk een bepaalde zoekwijze te hanteren.
Op elke plek en op elk moment wil je toegang tot jouw data en wil je het gemakkelijk uit kunnen wisselen. Maar de meest actuele data is vaak lastig te vinden door een wirwar aan plekken waar data wordt geplaatst, waardoor je oude informatie hebt gestuurd naar jouw klant. Gevolg; de verwachting van de klant wordt naar beneden in plaats van naar boven bijgesteld. Klanten verwachten een naadloze, actuele ervaring, en die heb jij net niet kunnen leveren doordat je niet beschikte over de meest actuele data.
Hoe zorg je ervoor dat je wél altijd in control blijft?
Beschik jij altijd over up-to-date informatie?
Er ligt een grote kans; verkrijg inzicht én werk efficiënt met alle digitale bedrijfsprocessen. Het klinkt misschien als een fabel, maar met Microsoft Dynamics 365 heb je niet alleen een ERP- of CRM-systeem. Tegelijkertijd vind je namelijk directe aansluiting met klantservice-, fieldservice-, project-, supply chain- en managementprocessen. Dit Software as a Service platform groeit flexibel mee met jouw business en dus jouw organisatie. Starten doe je snel en uitbreiden doe je waar het jouw organisatiebehoeften raakt.
Eén platform waarmee jij en jouw medewerkers altijd en overal efficiënt kunnen werken, altijd met dezelfde, meest actuele informatie. Leg alles uit jouw bedrijfsprocessen centraal vast, ontsluit ze met externe systemen en creëer een 360° klantbeeld, waarmee je iedereen in jouw organisatie helpt om jouw klant optimaal te bedienen. Door alle processen zo simpel en klein mogelijk te maken creëer je structuur en houvast voor jouw medewerkers, het interne draagvlak is daarmee de sleutel naar succes.
Microsoft Dynamics, meer dan CRM en ERP
Deel en analyseer eenvoudig en geavanceerd je gegevens
Mobiel altijd en vanaf elke locatie toegang tot je data
Automatiseer processen met krachtige functionaliteiten
Maak je geen zorgen over veiligheid van jouw gegevens
Besluit sneller en verbeter klantrelaties met realtime gegevens
Ontdek alle krachten van het Dynamics 365-platform
Microsoft heeft voor organisaties als zakelijk applicatieplatform enorm veel te bieden. Niet alleen als losstaande oplossingen, maar ook als gebundeld platform. Van projectmanagement, werkstromen, toeleveringsketen- en hrm-processen tot aan klanttevredenheid, sales, marketing en financiën. Dynamics 365 opent voor jouw organisatie een wereld aan mogelijkheden. Onze kennis omhelst het volledige palet van Dynamics 365-oplossingen, met specialisten op ieder onderdeel. Ben je op zoek naar een oplossing op het gebied van één van onderstaande onderdelen? Klik verder en ontdek er meer over.
Stel je vraag, vertel je verzoek of leg je uitdaging voor aan onze specialisten
Heb je de keuze al gemaakt om met Microsoft Dynamics te gaan werken en ben je op zoek naar een geschikte partner, wil je ‘gewoon’ meer weten over het Dynamics-platform of ben je benieuwd naar wat CRM-, ERP- of één van de andere modules jouw organisatie kan brengen? Wat je vraag, uitdaging of verzoek ook is, laat ons jou meenemen in de wereld van digitale mogelijkheden.
Laat hieronder je gegevens achter, onze Dynamics-specialist Hans Odink staat samen met zijn team voor je klaar!