Jouw zorgorganisatie geven wij vorm rondom onze acht kernthema's.
Zorgoproep en alarmering
Optimaliseer de zorgkwaliteit en stem jouw zorgprocessen direct af op de vraag van zorgbehoevende en personeel.
Ons medisch gecertificeerd alarmeringsplatform biedt zorg- en gebouwalarmering maar ook hulpvragen gecentraliseerd en gericht aan, 24x7. Zo creëren we rust voor zorgverlener én zorgbehoevende. Zonder ‘vendor lock-in’ maakt jouw organisatie haar eigen keuzes, bouwt haar eigen ecosysteem en integreert in de toekomst slimme innovatieve (zorg)oplossingen. Stel de zorgbehoevende in staat de benodigde hulp of behoefte kenbaar te maken of te activeren. Integreer jouw bestaande Verpleeg Oproep Systeem of kies bijvoorbeeld ons app gebaseerde Verpleegoproepsysteem.
Zorginnovatie
Draag met nieuwe én bestaande oplossingen bij aan de optimalisatie van jouw zorgverlening door op de hoogte te blijven van ontwikkelingen binnen de gezondheidszorg.
Ervaringen en oplossingen delen we tijdens informele en periodieke intervisiebijeenkomsten, waarmee we kwaliteit van zorg verbeteren zonder het wiel telkens opnieuw uit te vinden. Inspiratiesessies of een bezoek aan ons Experience Lab laten je kennismaken met nieuwe ontwikkelingen die voor jouw zorgorganisatie van toegevoegde waarde kunnen zijn. Bijvoorbeeld het vereenvoudigen en digitaliseren van het registratie-, toedien- en voorschrijfproces en het verbeteren van welzijn en comfort van zorgbehoevenden.
Omgevingsbesturing
Vergroot de autonomie van de zorgbehoevende en geef de regie over het eigen leven.
Zelfbediening van de zonwering, het bestellen van een menu, het luisteren naar muziek, het kijken van een film, het voeren van een beeldbelgesprek, het aanpassen van de kamertemperatuur of bijvoorbeeld het openen en sluiten van deuren. Met omgevingsbesturing geef je de zorgbehoevende meer regie, maar maak je het ook gemakkelijker voor de zorgverlener.
Toegang en Veiligheid
Detecteer, registreer en acteer direct met de inzet van slimme camera’s en sensoren, verhoog zo de veiligheid en kwaliteit van zorg.
Automatische registratie van bijvoorbeeld incidenten geeft inzicht in mogelijke risico’s en knelpunten waarmee preventieve maatregelen getroffen kunnen worden om zowel medewerker als client veiligheid te waarborgen. Leg direct contact met de zorgbehoevende of zorgverlener met spreekluister- of videoverbinding, krijg inzicht in de situatie en acteer snel. Verhoog zo de veiligheid voorkom onnodig handelen. Open deuren automatisch voor de dienstdoende zorgverlener, integreer intercomfunctionaliteit en slimme sloten waarmee portiers functionaliteit bieden, maar ook snelle toegang in geval van nood. Stille of luide alarmering ontvang je door de koppeling met de brandmeldinstallatie, conform NEN2575.
Connectiviteit en infrastructuur
Garandeer connectiviteit, beheer verbindingen, voorkom uitval of storing met behulp van een betrouwbare netwerkinfrastructuur vertrouw op een solide partner.
Sensoren die registreren en in geval van nood een signaal afgeven, leefcirkels waarin per zorgbehoevende duidelijk is wat de bewegingsvrijheid is, alles is afhankelijk van een stabiele betrouwbare netwerk infrastructuur, onze gecertificeerde medewerkers voor WAN, LAN en WLAN-oplossingen adviseren en implementeren de oplossing die bij jouw zorgorganisatie past. De Wet Zorg en Dwang eist toezicht enkel als er gevaar dreigt. Vertrouw op een betrouwbare ICT-omgeving die inspeelt op acute verandering in zorgverlening. Maak gebruik van de nieuwste technieken, herken en classificeer automatisch apparaten in het netwerk. Wij creëren een veilig en flexibele omgeving, geef prioriteit en policies binnen jouw netwerkverkeer. Advies en interactie zorgen voor een continue strategische fit tussen vraag en aanbod. Onze eigen serviceorganisatie legt aan, implementeert, meet wifi tot aan het trekken van kabels. Vanuit ons eigen NOC beheren en garanderen we een 24x7 beschikbaarheid van jouw infrastructuur.
Health Intelligence
Gebruik data als nieuwe dimensie voor observatie en preventie, om eventuele behandeling van zorgbehoevende perfect aan te laten sluiten.
Data komt door de vergaande digitalisering steeds makkelijker beschikbaar. Het wordt mogelijk om (onrust) observatie en incidentenevaluatie te analyseren waarmee behandelplannen verder geoptimaliseerd kunnen worden. Kwaliteit van leven van de zorgbehoevende, maar ook de veiligheid van zorgverlener en behoevende, worden daarmee verhoogd.
Adoptie en training
Geef vorm aan het adoptieproces door jouw medewerkers mee te nemen in nieuwe technieken en middelen en laat zo de voordelen voor zorgbehoevende en zorgmedewerker waarderen.
Het enthousiasme dat ontstaat door een goed adoptieproces maakt training eenvoudig, iedereen heeft er voordeel van. Of dat nou op locatie is middels training on the job door onze consultants en/of key-users, ondersteunend via floorwalking, E-learning of door een bezoek aan ons Experience Lab.
Beheerdienstverlening
Monitor 24x7 het onderliggende alarmeringsplatform met behulp van onze proactieve beheerdiensten, waarmee wij een hoge beschikbaarheid kunnen garanderen.
Onze skilled servicedesk is in staat om snel en efficiënt serviceverzoeken en wijzigingen te behandelen. Ook kunnen onze specialisten optreden vanuit een SPOC-rol en optreden als centraal contactpersoon bij eventuele ketenpartners.
Ook werken met een ICT-omgeving die bij jouw zorgorganisatie past?
Laat dan hieronder je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.