Organisaties automatiseren vandaag de dag steeds meer processen met CRM. Denk bijvoorbeeld aan klant- en verkoopprocessen, maar ook bijvoorbeeld aan de gehele processen rondom klantenservice. Alles met als doel de customer experience te verhogen. Interactie met jouw klanten is immers net zo belangrijk als het leveren van jouw producten en diensten aan die klant. Jouw personeel wil je steeds verder betrekken in het proces om het maximale uit je CRM-systeem te halen, echter is het gebrek aan integratie tussen CRM-systemen met jouw strategie en het businessproces vaak een uitdaging. Door CRM-systemen aan te passen en beschikbaar te maken voor werknemers, waar en wanneer ze maar willen én met de ondersteuning die ze nodig hebben, kunnen we ervoor zorgen dat jouw werknemers het beste uit zichzelf kunnen halen voor de business. Data en Artificial Intelligence (AI) worden een essentieel onderdeel van CRM, als organisatie wil je namelijk altijd kunnen inspelen op de behoeftes van jouw klanten en een forecast kunnen maken op de vragen van jouw klanten.
Download hier jouw gratis exemplaar
Laat dan hieronder je gegevens achter om de whitepaper te downloaden.