Marketing, het is een veelzijdig vak met tal van doelstellingen. Je kunt denken aan merkontwikkeling, netwerken, PR en de online zichtbaarheid van een organisatie. Maar leadgeneratie staat, omdat het de omzet verhoogt, vaak bovenaan elk lijstje voor de gemiddelde marketeer. Ligt de wens er om leads te genereren en deze ook warm te houden, dan kun je dit op heel veel manieren doen. Denk aan het versturen van (periodieke) e-mailberichten, nieuwsbrieven, berichtgeving op allerlei social kanalen, het bijhouden van hoe goed activiteiten scoren en daarop sturen, maar ook het tevreden houden en ondersteunen van salescollega’s in hun verkoopprocessen. Marketeers hebben er hun handen vol aan. Maar daar tegenover staat vaak dat er zich conversiekansen voordoen via je website, kansen die nu nog vaak onbenut blijven. Leads die niet worden opgevolgd en klanten die niet de juiste aandacht krijgen. Het zijn maar enkele van de uitdagingen waar je je als marketeer ook van bewust moet zijn.
Download hier jouw gratis exemplaar
Laat dan hieronder je gegevens achter om de whitepaper te downloaden.